Subject: OU1130. Elektrilevi OÜ õhuliini ümberehitamise projekt seoses Rail Baltic projektiga
From: "Artjom Klibanov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 18:25:39 +0300

Tere

Kirjutan seoses projektiga „Rail Baltica Raplamaa põhitrassi
raudteetaristu II etapp“, OU1130.

Reaalprojekt OÜ teostab projekteerimistööd Rail Baltic Estonia OÜ
tellimusel kaastöös Elektrilevi OÜ-ga, kus lahendatakse Elektrilevi OÜ
olemasoleva õhuliini lõigu asendamine maakaabelliiniga.

Saadame Teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti dokumentatsioon saate leida lingi järgi:

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/ElD3AKHshLtLv6Dm7g
18UqgB_D-U85ZaIcdSi8YbUBIaZw?e=8RhYsZ>  20240819_OU1130_ED-EL

Lugupidamisega

Artjom Klibanov

Elektrivõrkude projekteerija

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

+372 608 1100

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee